נושא: כמה שאלות על נאבה וגנט תאריך: 3/8/2006 3:19:00 PM
מחבר/ת: דניאל
אני רוכב על סנטה קרוז בוליט-פריי רייד ודאון היל ומדי פעם אורבן,מאחורה יש לי נאבה של דאור(לא משהו נשברה מלא פעמים ויש חופשים)אז אני מעונין להחליף אותה לDT swiss onyx disc מה דעתכם עליה? ושאלה שניה מאחורה יש לי סניגל טראק 25.5מ"מ ואני רוצה להחליךף אותו למשהו יותר אגרסיבי אז-דאבל טראק או MTX???
|