הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2006 7:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי עם תוכן  אם כדאי אתה צריך לחשב
נושא: אם כדאי אתה צריך לחשב תאריך: 3/9/2006 7:38:00 AM
מחבר/ת: רמי


1. תוסיף משלוח
2. תוסיף מע"מ על המשלוח ועלות האופניים.

לא תקבל שירות בארץ - רק בתשלום.
אם המווצר לא יצא זול בלפחות 30 ואפילו 35% מהארץ לא כדאי לך.



חזרה לפורום