טקסט הודעת פורום
| 3/9/2006 7:38:00 AM |
|
נושא: אם כדאי אתה צריך לחשב תאריך: 3/9/2006 7:38:00 AM
מחבר/ת: רמי
1. תוסיף משלוח 2. תוסיף מע"מ על המשלוח ועלות האופניים.
לא תקבל שירות בארץ - רק בתשלום. אם המווצר לא יצא זול בלפחות 30 ואפילו 35% מהארץ לא כדאי לך.
|
חזרה לפורום |
|
|