הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2006 9:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mister t עם תוכן  רמי תודה
נושא: רמי תודה תאריך: 3/9/2006 9:38:00 AM
מחבר/ת: mister t

על התשובה
יש לך מושג כמה צריך לעלות:
1.משלוח 2. מע"מ על הכל
3.האם יש עוד הוצאות נלוות

תודה מראש


חזרה לפורום