טקסט הודעת פורום
| 3/9/2006 10:13:00 PM |
|
נושא: המלצה על בולם קדמי תאריך: 3/9/2006 10:13:00 PM
מחבר/ת: אריה גולדנברג
כרגע יש לי בולם קידמי מניטו סטאנס פלו 150/120 ואני מעוניין בהמלצה על בולם קדמי 150 מ"מ לפחות שיהיה הכי נעים ומשכח לרכיבות שבילים
|
חזרה לפורום |
|
|