הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2006 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריה גולדנברג עם תוכן  המלצה על בולם קדמי
נושא: המלצה על בולם קדמי  תאריך: 3/9/2006 10:13:00 PM
מחבר/ת: אריה גולדנברג

כרגע יש לי בולם קידמי מניטו סטאנס פלו 150/120 ואני מעוניין בהמלצה על בולם קדמי 150 מ"מ לפחות שיהיה הכי נעים ומשכח לרכיבות שבילים


חזרה לפורום