הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2006 9:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל עם תוכן  דעת מיעוט
נושא: דעת מיעוט תאריך: 3/12/2006 9:27:00 AM
מחבר/ת: גיל

לדעתי השירות במצמןתל אביב , דווקא בשלב שלאחר הקנייה, השתפר פלאים בחודשים האחרונים. מאז רם גולומבק הפך למנהל השירות, הצטרפו לחנות מכונופנים צעירים, מקצועיים ואדיבים במיוחד שניכר בהם שנהנים מעבודתם. מאז רכשתי אצלם את אופניי לפני כחצי שנה לא חוייבתי באגורה על שום טיפול. היתה לי בעיה במזלג שחזרה פעמיים, כפיצוי שדרגו לי לבולם עם נעילה (עלות של כ-450 ש"ח) בחינם. מעולם לא חוייבתי על שעות עבודה גם כשהגעתי לטיפולים באופני הקודמות שקניתי מהם משומשות ואם נאלצתי להחליף חלק, תמיד באו לקראתי במחיר.
מה שכן, אני מסכים עם הטענה שאגף המכירות במצמן ת"א לא מספיק מקצועי ועדיף לבוא מוכנים ולערוך סקר רציני לפני שקונים בחנות.



חזרה לפורום