טקסט הודעת פורום
| 3/12/2006 10:26:00 PM |
|
נושא: דרך נוף כרמל תאריך: 3/12/2006 10:26:00 PM
מחבר/ת: רמי
יש תיאור מסלול פה באתר, שימי לב שיש שם גם תגובות של מי שרכב שם. אני מאוד ממליץ על המסלול הזה. תוכלו גם לקחת איזה תיקון אוכל קטן ולפרוש אל בין העצים לארוחה זוגית רומנטית.
http://www.harim.co.il/trails/TrailShow.asp?ID=23
|
חזרה לפורום |
|
|