הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2006 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv shabat עם תוכן  כבעל WHEELER HORNET 40
נושא: כבעל WHEELER HORNET 40 תאריך: 3/13/2006 10:20:00 PM
מחבר/ת: yaniv shabat

החברה אומנם לא מפורסמת כל כך אך אני רוכב על שיכוך מלא ויש לציין שלא תקבל מכלולים טובים כולל שילדה במחירים הללו בחברות אחרות ובכל זאת לדעתי זו קנייה אטרקטיבית במחיר טוב. לך על זה....


חזרה לפורום