טקסט הודעת פורום
| 3/14/2006 1:09:00 AM |
|
נושא: אפשרות תאריך: 3/14/2006 1:09:00 AM
מחבר/ת: לה-מונד
מניסיוני הצמדתי סולית פולימר קשיח בתחתית הסוליה הקיימת ע"י הדבקה חמה+ניטים. את הקליטים חיברתי בעזרת ברגים עוברים(דוך), כל הסיפור עלה לי שקלים בודדים והחזיק מעמד כשנתיים-שווה.
|
חזרה לפורום |
|
|