הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/14/2006 1:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לה-מונד עם תוכן  אפשרות
נושא: אפשרות  תאריך: 3/14/2006 1:09:00 AM
מחבר/ת: לה-מונד

מניסיוני הצמדתי סולית פולימר קשיח בתחתית הסוליה הקיימת ע"י הדבקה חמה+ניטים. את הקליטים חיברתי בעזרת ברגים עוברים(דוך), כל הסיפור עלה לי שקלים בודדים והחזיק מעמד כשנתיים-שווה.


חזרה לפורום