נושא: תודה והערכה ל"ספין בייק" בנס ציונה תאריך: 3/14/2006 2:16:00 PM
מחבר/ת: ברק א
תודה לכל צוות ספין בייק בנס ציונה, יגאל, תום יוסי וכל השאר.... נכנסתי היום עם אופני לחנות לביצוע כיוונונים ותיקון נזקים שגרמתי ברוב טיפשותי. יוסי המכונאי ויגאל, מבעלי המקום, עמלו על אופני במשך כ-45 דקות ובסוף, כשרצתי לשלם, לא הסכימו לקחת כסף. ברצוני לציין כי אופני לא נרכשו בחנות זו.
תודה רבה. ברק.
|