הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2006 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ... עם תוכן  שדה בוקר-עין עקב
נושא: שדה בוקר-עין עקב תאריך: 3/16/2006 12:14:00 PM
מחבר/ת: אסף ...

מסלול חביב לא קשה במיוחד עם מעיין מדהים (קצת קר בעונה הזאת) וחזרה.
יש אופציה לחנות במדרשת בן גוריון לרדת בכביש ולעלות בסיום הטיול או לחנות למטה אבל בלי השגחה על הרכב.


חזרה לפורום