נושא: ללאאא אל תקנה מרידההה!!!1 תאריך: 3/16/2006 3:43:00 PM
מחבר/ת: אילון
אל תעשה את זה מרידה לא טובות
יש לך הרבה כסף אתה יכול להשקיע בעצמך באיזה SPECLIAZED ספשליזד אם לא רשמתי נכון... איזה EPIC משו טוב! מרידה לא קונים בגלל שזה חרא של אופנים וחרא של יבואן!
תלך אפילו לSCOTT או לCANONDALE! אבל אל תקנה מרידההה!!!
אתה יכול למצוא הרבה דברים יותר שווים מהמרידה האלה!
מקווה שעזרתי :)
|