הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2006 4:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  הראל עם תוכן  אחלה מקום שבעולם.......
נושא: אחלה מקום שבעולם....... תאריך: 3/16/2006 4:41:00 PM
מחבר/ת: הראל

מסלול יפה מאוד אני אישית יצא לי לעשות אתו ברגל אבל אני מאמין שאם היה לי אופניים שם זה היה ליגה ליגה.....
תהנו כל מי שהולך לשם......


חזרה לפורום