טקסט הודעת פורום
| 3/16/2006 4:41:00 PM |
|
נושא: אחלה מקום שבעולם....... תאריך: 3/16/2006 4:41:00 PM
מחבר/ת: הראל
מסלול יפה מאוד אני אישית יצא לי לעשות אתו ברגל אבל אני מאמין שאם היה לי אופניים שם זה היה ליגה ליגה..... תהנו כל מי שהולך לשם......
|
חזרה לפורום |
|
|