טקסט הודעת פורום
3/16/2006 4:45:00 PM
הראל
גם כבעל WHEELER RL COMP2
נושא:
גם כבעל WHEELER RL COMP2
תאריך:
3/16/2006 4:45:00 PM
מחבר/ת:
הראל
אופניים ממש מצויינות עם רכיבים מצוינים יחסית למחיר ממש אופניים שיודעות לעשות את העבודה בשטח.....
באמת חברה מצויינת....
חזרה לפורום