טקסט הודעת פורום
| 3/16/2006 5:57:00 PM |
|
נושא: תומר קבל אותי תאריך: 3/16/2006 5:57:00 PM
מחבר/ת: אסף ...
מפה 15. מדרשת שדה בוקר 3.2 ק"מ אחרי שדה בוקר. חניה לפני הכביש המתפתל דרומה נ.צ12870281בערך שלחתי לך מייל מפורט יותר. אגב ברגל זה לא פחות שווה גם בלילה לא. באופניים אתה מפסיד את חוד עקב ואת מעלה דבשון. בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|