טקסט הודעת פורום
3/16/2006 9:55:00 PM
עופר נחשון
jamis dakar XLT
נושא:
jamis dakar XLT
תאריך:
3/16/2006 9:55:00 PM
מחבר/ת:
עופר נחשון
מי יכול ליעץ לי, טוענים שהמשולש האחורי בשלדה נשבר בהרבה מקרים.
כן ? או לא ?
והאם השילדה שווה ?
חזרה לפורום