הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2006 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר נחשון עם תוכן  jamis dakar XLT
נושא: jamis dakar XLT תאריך: 3/16/2006 9:55:00 PM
מחבר/ת: עופר נחשון

מי יכול ליעץ לי, טוענים שהמשולש האחורי בשלדה נשבר בהרבה מקרים.
כן ? או לא ?
והאם השילדה שווה ?


חזרה לפורום