טקסט הודעת פורום
3/16/2006 10:48:00 PM
זהר
GARY FISCHER
נושא:
GARY FISCHER
תאריך:
3/16/2006 10:48:00 PM
מחבר/ת:
זהר
מה החברה אומרים על גרי פישר?
שווה?
עמיד?
השקעה טובה?
חזרה לפורום