טקסט הודעת פורום
3/17/2006 9:16:00 AM
צביקה ר
בעייה במשולש האחורי
נושא:
בעייה במשולש האחורי
תאריך:
3/17/2006 9:16:00 AM
מחבר/ת:
צביקה ר
בחלק מהדגמים אכן קיימת בעייה במשולש האחורי.
היבואן מודע לכך ואם אתה הקונה המקורי ניתן להחליף את המשולש האחורי בד"כ ללא עלות
חזרה לפורום