הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2006 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן קדים עם תוכן  בנוגע ל R5
נושא: בנוגע ל R5 תאריך: 3/17/2006 5:47:00 PM
מחבר/ת: מתן קדים

אני מחפש R5 או אפילו R3...
רציתי קודם לדעת מה אתם חושבים על שתי האופניים האלה.. שוות תמחיר?
אם למישהו יש אחד מהדגמים שיפנה אליי לאי מייל.
תודה!


חזרה לפורום