טקסט הודעת פורום
| 3/17/2006 5:47:00 PM |
|
נושא: בנוגע ל R5 תאריך: 3/17/2006 5:47:00 PM
מחבר/ת: מתן קדים
אני מחפש R5 או אפילו R3... רציתי קודם לדעת מה אתם חושבים על שתי האופניים האלה.. שוות תמחיר? אם למישהו יש אחד מהדגמים שיפנה אליי לאי מייל. תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|