טקסט הודעת פורום
| 3/17/2006 8:37:00 PM |
|
נושא: אופני כניסה - מה כדאי תאריך: 3/17/2006 8:37:00 PM
מחבר/ת: שני
אני מעוניין באופני שטח ראשונות. אני מתלבט בין GIANT-BoulderDX, TREK 4300 ו- Specialized Hardrock XC אשמח לקבל חוות דעת על מה כדאי ללכת תודה שני
|
חזרה לפורום |
|
|