הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2006 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שני עם תוכן  אופני כניסה - מה כדאי
נושא: אופני כניסה - מה כדאי תאריך: 3/17/2006 8:37:00 PM
מחבר/ת: שני

אני מעוניין באופני שטח ראשונות. אני מתלבט בין GIANT-BoulderDX, TREK 4300 ו- Specialized Hardrock XC
אשמח לקבל חוות דעת על מה כדאי ללכת
תודה
שני


חזרה לפורום