טקסט הודעת פורום
3/17/2006 11:40:00 PM
דני ג
לגל...
נושא:
לגל...
תאריך:
3/17/2006 11:40:00 PM
מחבר/ת:
דני ג
הgiant לא הכי גרועות...זה הכל עניין של רמה...של ג´יאנט טובות ויש פחות...גם האופניים שלך לא נחשבות לשיא של specialized...אז תרגיע...
חזרה לפורום