הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2006 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ג עם תוכן  לגל...
נושא: לגל... תאריך: 3/17/2006 11:40:00 PM
מחבר/ת: דני ג

הgiant לא הכי גרועות...זה הכל עניין של רמה...של ג´יאנט טובות ויש פחות...גם האופניים שלך לא נחשבות לשיא של specialized...אז תרגיע...


חזרה לפורום