טקסט הודעת פורום
3/17/2006 11:45:00 PM
דרור סופר
אם אופניים כאלה עדיין נמכרים בחנות מאותה שנת דגם
נושא:
אם אופניים כאלה עדיין נמכרים בחנות מאותה שנת דגם
תאריך:
3/17/2006 11:45:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
אז הייתי הולך על 30% פחות ממחיר חדש.
30% גם אם הם במצב חדש ולו בגלל הסיבה של אובדן האחריות.
חזרה לפורום