הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2006 11:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי גלובין עם תוכן  שילדה שנשברה
נושא: שילדה שנשברה תאריך: 3/18/2006 11:49:00 PM
מחבר/ת: צחי גלובין

למישהו יש ניסיון כמה זמן זה סביר לחכות לשילדה שנישברה?
ומדוע צריך לחכות יותר משבועיים לאישור מהחברת האם בחו"ל?


חזרה לפורום