טקסט הודעת פורום
3/18/2006 11:49:00 PM
צחי גלובין
שילדה שנשברה
נושא:
שילדה שנשברה
תאריך:
3/18/2006 11:49:00 PM
מחבר/ת:
צחי גלובין
למישהו יש ניסיון כמה זמן זה סביר לחכות לשילדה שנישברה?
ומדוע צריך לחכות יותר משבועיים לאישור מהחברת האם בחו"ל?
חזרה לפורום