נושא: חברה GIANT בשמה כן היא ´ענקית´ תאריך: 3/19/2006 6:21:00 PM
מחבר/ת: דותן אגוזי
לאלו שלא יודעים GIANT היא חברת האופניים ´ה´ גדולה ביותר בקנה מידה אמריקאי ולא ישראלי מצו´קמק, חברה שיש לה הרבה מה להציע בתחום החידושים המכניים והטכנולוגיים, כמובן שישנם דגמים כאלו ואחרים ...אבל הזילזול לא במקום וצריך לעבור לדום כאשר מזכירים את המילה GIANT - בארץ הקטנה שלנו הכל עניין של שיווק, תאמינו לי שיש עוד חברות שלא חלמתם עליהן, שיכולות לשים את השמות היותר מוכרים בכיס הקטן, סוף פסוק..........
|