נושא: עניין של טעם תאריך: 3/20/2006 3:32:00 AM
מחבר/ת: יוני
לדעתי בסכום כזה ישנו מבחר עשיר של אופניים לא פחות טובות מהמרידה,מה שגם מרידה עולות הרבה בגלל השם של המוטג. תנסה חברות כמו gaint או kona שלטעמי מציאות דגמים ברמה מאוד גבוה,אני רכבתי על חברות כאלו גם בחו"ל ואני מבטיח לך שהן טובות מאוד. בסופו של דבר כמעט כולן שוות (החברות) הכל עניין של טעם.
|