נושא: אין מצב... תאריך: 3/20/2006 12:07:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות
בוא ונחלק את המסלול ל-3 חלקים: 1. מיתר - ערד. 2. ערד - מצוק ים המלח 3. מצוק ים המלח - המלונות/מצדה
ממיתר לים המלח אפשר להגיע דרך יער יתיר להר עמשא ומשם לרדת בדרך הרומית. בהחלט לא קל. יקח לפחות 3-4 שעות לרוכב מנוסה.
משם לאיזור ערד על שביל ישראל דרך תל ערד (כ-16 ק"מ). רכיבה לא קשה מדי.
מערד לים המלח - אין שום דרך קלה לרדת את זה מבלי לשלב רכיבת כביש (מעלה יאיר בהחלט לא קל, בוקק לא רכיב, ממצדה אין דרך לרדת)...יקח לכם לפחות עוד 5-6 שעות.
יש קבוצה שעשתה מסלול דומה מהר עמשא לים המלח - ולקח להם באיזור ה-10 שעות רכיבה. במקרה שלהם מדובר ברוכבים מיומנים מאוד בכושר מעולה.
בקיצור - רדו מזה.
|