טקסט הודעת פורום
3/20/2006 9:00:00 PM
גרי מ
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
3/20/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת:
גרי מ
תודה ,
מה לגביהחלק הראשון מיתר-ערד ?
אפשר להנות מהנוף ?
אני לא מכיר את האיזור
חזרה לפורום