הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/20/2006 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גרי מ עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 3/20/2006 9:00:00 PM
מחבר/ת: גרי מ

תודה ,
מה לגביהחלק הראשון מיתר-ערד ?
אפשר להנות מהנוף ?
אני לא מכיר את האיזור



חזרה לפורום