טקסט הודעת פורום
| 3/20/2006 9:50:00 PM |
|
נושא: intense 5.5 תאריך: 3/20/2006 9:50:00 PM
מחבר/ת: shuly
אופנים מעולות לקרוס קאנטרי, אין איבוד כוח בעליות הודות למיתלים ול VPP אין כמו לנסות לבד בשטח מוכר לך, ממליץ לקחת אופני הדגמה ממוטואופן בנתניה ולחוות לבד
|
חזרה לפורום |
|
|