נושא: אפשר רצוי ואפילו כדאי תאריך: 3/21/2006 8:26:00 AM
מחבר/ת: ירון פדות
מה שמאפיין את איזור יער יתיר זה החיבור בין היער הגדול בארץ, מדבר יהודה, והנגב. בטיול אחד ממש חוצה שלושה איזורים, כאשר לכל אזור יש את היחוד שלו.
היער עצמו מכיל מגוון עתיקות יפה, שבילים ועליות מקסימות - כאשר הדובדבן הוא הא עמשא. זוהי דרך רומית עתיקה שלדעתי מהווה את אחת הירידות המהנות ביותר בארץ (משהו בין מעלה יאיר למעלה עקרבים רומי).
אפשר לתפור מסלול יפה באיזור המתקנים החקלאיים ביער יתיר, חירבת ענים ולקנח במעלה דרגות.
אפשר גם סתם ככה להסתובב ביער.
במידה ותהיה מעוניין בעזרה ביצירת מסלול או בהפניה לתושב הר עמשא שמכיר את השטח כמואת כף ידו - פנה אלי.
|