נושא: תודה, גירסה חדשה לפורומים בפיתוח :cool: תאריך: 3/21/2006 9:08:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
תודה לכל מי שעזר בייצוב המערכת החדשה של הפורומים. אני אשמח להמשיך ולקבל דיווחים נוספים על תקלות.
מערכת משופרת נוספת נמצאת בפיתוח אשמח לקבל רשימה של רעיונות לפיתוחים שמענינים אתכם. פידבקים יש לשלוח למסרים.
:o
|