הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2006 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד נוסבאום עם תוכן  שדרוג בולם קדמי
נושא: שדרוג בולם קדמי תאריך: 3/21/2006 9:36:00 AM
מחבר/ת: אלעד נוסבאום

שלום לכולם !!!
אני רוכב על אופני GT avalanche 2.0, ´05, זנב קשיח, בולם קדמי די מצ´וקמק של RST GILA. אני רוצה לשדרג, בטווח של 1000-1500 ש"ח. יש המלצות ?
(אני רוכב בשטח, הרים, שדות וכדומה).


חזרה לפורום