טקסט הודעת פורום
| 3/21/2006 9:36:00 AM |
|
נושא: שדרוג בולם קדמי תאריך: 3/21/2006 9:36:00 AM
מחבר/ת: אלעד נוסבאום
שלום לכולם !!! אני רוכב על אופני GT avalanche 2.0, ´05, זנב קשיח, בולם קדמי די מצ´וקמק של RST GILA. אני רוצה לשדרג, בטווח של 1000-1500 ש"ח. יש המלצות ? (אני רוכב בשטח, הרים, שדות וכדומה).
|
חזרה לפורום |
|
|