נושא: אין הבדל בשלדה בין הדגמים. תאריך: 3/21/2006 1:26:00 PM
מחבר/ת: מוטי נוזברך
אופניים נהדרות, ההבדל הוא באיכות המכלולים מסביב, השלדות זהות בכול הסדרה. בגלל המשקל שלך, עדיף באמת ללכת על זנב קשיח. אחרת אתה צריך אופניים מסיביות מאוד, וכמובן גם כבדות יותר. הAVELANCHE של GT הם קשיחות מאוד, בחירה נהדרת.
|