הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2006 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shuly עם תוכן  intense 5.5
נושא: intense 5.5 תאריך: 3/21/2006 8:56:00 PM
מחבר/ת: shuly

אני אישית לא רוכב הרבה שבילים אלא בעיקר קרוס קאנטרי
יש להם דגם 6.6 שיותר מתאים לדעתי אכל ממליץ לך לשאול את החברה במוטואופן הם מאוד מנוסים ובטוח יעזרו לך


חזרה לפורום