טקסט הודעת פורום
| 3/21/2006 8:56:00 PM |
|
נושא: intense 5.5 תאריך: 3/21/2006 8:56:00 PM
מחבר/ת: shuly
אני אישית לא רוכב הרבה שבילים אלא בעיקר קרוס קאנטרי יש להם דגם 6.6 שיותר מתאים לדעתי אכל ממליץ לך לשאול את החברה במוטואופן הם מאוד מנוסים ובטוח יעזרו לך
|
חזרה לפורום |
|
|