טקסט הודעת פורום
3/22/2006 12:42:00 PM
רמי
יש למרזוקי בולם ב-1200
נושא:
יש למרזוקי בולם ב-1200
תאריך:
3/22/2006 12:42:00 PM
מחבר/ת:
רמי
אני חושב שראיתי משומש בשופ הרים כשלקחתי הזמנה.
חזרה לפורום