הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2006 12:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי עם תוכן  יש למרזוקי בולם ב-1200
נושא: יש למרזוקי בולם ב-1200  תאריך: 3/22/2006 12:42:00 PM
מחבר/ת: רמי


אני חושב שראיתי משומש בשופ הרים כשלקחתי הזמנה.


חזרה לפורום