טקסט הודעת פורום
3/22/2006 5:40:00 PM
אלעד נוסבאום
שדרוג בולם קדמי - מרזוקי
נושא:
שדרוג בולם קדמי - מרזוקי
תאריך:
3/22/2006 5:40:00 PM
מחבר/ת:
אלעד נוסבאום
תודה !
אתה יודע אולי מה הדגם המדויק של הבולם ?
אוויר ? שמן ? מהלך ?
חזרה לפורום