הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2006 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד עם תוכן  אתה צוחק?!
נושא: אתה צוחק?! תאריך: 3/23/2006 6:26:00 PM
מחבר/ת: דוד

אם תוריד 20-30 ס"מ אז אולי אבל זה קטן עליך ב-4 מידות


חזרה לפורום