טקסט הודעת פורום
3/23/2006 6:43:00 PM
דוד
אחלה אופניים
נושא:
אחלה אופניים
תאריך:
3/23/2006 6:43:00 PM
מחבר/ת:
דוד
יש אותן לחבר שלי אומנם בלי מעצורי הדיסק אבל חוץ מזה הכל אותו הדבר כמו שלך (למיטב זכרוני) לדעתי ניתן להשיגןבפחות כסף אבל ניחא
חזרה לפורום