הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2006 7:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד עם תוכן  תלוי ...
נושא: תלוי ... תאריך: 3/23/2006 7:00:00 PM
מחבר/ת: דוד

מה אתה מגדיר נסיעה בהרים?
אם זה בשטח שהוא בלי מהמורות כלומר שטח ללא קפיצות (אפילו של 20 ס"מ) אז עדיף זנב קשיח, לעיר זה טוב בהרבה מש"מ(שיכוך מלא) אבל אם יש הרבה ואני מדגיש הרבה קפיצות שהן מעל 10 ס"מ (למרות שהקפיצות הן נמוכות) עדיף ש"מ


חזרה לפורום