הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/23/2006 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד עם תוכן  זנב קשיח (רק בולם קדמי)
נושא: זנב קשיח (רק בולם קדמי) תאריך: 3/23/2006 7:07:00 PM
מחבר/ת: דוד

shimano במקרה שלך אלו הם מהלכים (בטוח ב99%)ודרך אגב בולם אחורי באמת מאט אותך


חזרה לפורום