טקסט הודעת פורום
3/23/2006 7:07:00 PM
דוד
זנב קשיח (רק בולם קדמי)
נושא:
זנב קשיח (רק בולם קדמי)
תאריך:
3/23/2006 7:07:00 PM
מחבר/ת:
דוד
shimano במקרה שלך אלו הם מהלכים (בטוח ב99%)ודרך אגב בולם אחורי באמת מאט אותך
חזרה לפורום