טקסט הודעת פורום
| 3/23/2006 9:33:00 PM |
|
נושא: שאלה לגבי מעבר מכשול תאריך: 3/23/2006 9:33:00 PM
מחבר/ת: Janpi
כיצד כדאי לעבור מכשול (בור) באורך כמטר ועומק כ-40 ס"מ? הבעיה היא שכשהגלגל הקדמי יורד לבור הוא מיד נתקל בדופון היציאה מהבור בעוד הגלגל האחורי עדיין מחוץ לבור.
|
חזרה לפורום |
|
|