נושא: גבר בן 35 במשקל 90 ק"ג תאריך: 3/24/2006 10:03:00 AM
מחבר/ת: אבי מלמד
שלום,
אני לא יודע אם הגעתי למקום הנכון.
אני בחור "מוצק" ומזה כחודש אני רוכב כ-10 ק"מ 3 פעמים בשבוע.
התחלתי לרדת במשקל באופן שאני מרוצה ממנו.
אני מעוניין לתמוך בתהליך עם תזונה נכונה יותר אך ללא הרעבה. אני רוצה לרזות בעיקר בגלל הרכיבה.
תודה
|