טקסט הודעת פורום
3/24/2006 1:19:00 PM
קובי
ריבאונד
נושא:
ריבאונד
תאריך:
3/24/2006 1:19:00 PM
מחבר/ת:
קובי
מה המשמעות של הריבאונד בבולם הקידמי והאחורי ומתי ואיך מכוונים אותו
חזרה לפורום