הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2006 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי עם תוכן  ריבאונד
נושא: ריבאונד תאריך: 3/24/2006 1:19:00 PM
מחבר/ת: קובי

מה המשמעות של הריבאונד בבולם הקידמי והאחורי ומתי ואיך מכוונים אותו


חזרה לפורום