טקסט הודעת פורום
| 3/24/2006 5:52:00 PM |
|
נושא: גיל מומלץ ללימוד רכיבה תאריך: 3/24/2006 5:52:00 PM
מחבר/ת: גיא זיו
ביתי בת 3. אני מעוניין ללמדה לרכב על אופני BMX. האם בגיל הזה ניתן ללמדה ללא גלגלי עזר ואם כן האם יש קישור להסבר כלשהו בנושא?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|