נושא: כמו שאמרתי אני מרוצה מהירידה במשקל תאריך: 3/25/2006 1:19:00 AM
מחבר/ת: אבי מלמד
הירידה איטית ולכן אני מרוצה. אני לא מעוניין בתוכנית תזונה או משהו מסובך. רק רוצה לדעת באופן כללי מה יהיה נכון בנושא התזונתי כך שאני לפחות אמנע מטעויות בסיסיות.
מתי כדאי לאכול לפני או אחרי רכיבה? האם כדאי להפחית פחממות או חלבונים? האם להמשיך לצרוך סוכרים כגון סוכר רגיל? מה כדאי לאכול בזמן אימון?
אשמח לטיפים לא יותר מכך. גם קישור לכתבה יהיה מספק.
תודה
|