הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2006 8:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף אבני עם תוכן  איזו מערכת בלימה שוקלת יותר בדר"כ ?
נושא: איזו מערכת בלימה שוקלת יותר בדר"כ ? תאריך: 3/25/2006 8:44:00 AM
מחבר/ת: אסף אבני

דיסק או וי-ברייקס ? ביחס למערכת ממוצעת מבחינת עלות ?



חזרה לפורום