טקסט הודעת פורום
3/25/2006 8:44:00 AM
אסף אבני
איזו מערכת בלימה שוקלת יותר בדר"כ ?
נושא:
איזו מערכת בלימה שוקלת יותר בדר"כ ?
תאריך:
3/25/2006 8:44:00 AM
מחבר/ת:
אסף אבני
דיסק או וי-ברייקס ? ביחס למערכת ממוצעת מבחינת עלות ?
חזרה לפורום