נושא: שוב, שלום אבי תאריך: 3/25/2006 7:00:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
מתי כדאי לאכול לפני או אחרי רכיבה? אף פעם לא יוצאים לאימון על בטן ריקה, עדיף לאכול ארוחה קטנה בעלת ערך גליקמי בינוני, קודם לאימון (ערך גליקמי -ראה קישור בכתבת התאוששות). האם כדאי להפחית פחממות או חלבונים? במידה ואתה רוצה לעשות דיאטה, כמובן שצריך להפחית בפחמימות, אבל זכור, יש הטוענים "שדיאטת חלבונים" מסוכנת לבריאות (פגיעה בכליות ועוד). במידה ורוצים להפחית פחמימות - עדיף לצרוך פחמיממות בעלי אינדקס גליקמי נמוך ולא גבוה/בינוני. האם להמשיך לצרוך סוכרים כגון סוכר רגיל? רק במהלך אימון/בסופו (בגדול מומלץ להמנע כליל מכך) מה כדאי לאכול בזמן אימון? אוכל בעל שיעור גליקמי גבוה שאוהבים.
חשוב לציין : קשה לי לענות על כל השאלות בקצרה וראוי שגם אזהר בתשובותיי מכיוון שאני עוסק באימון רכיבה ומבין בתזונה, אך אינני תזונאי. כמו שתוכנית אימון בונים בצורה ספציפית לרוכב, כך גם דיאטה, בהתאם לבן אדם. מקווה שעזרתי
|