טקסט הודעת פורום
| 3/25/2006 10:30:00 PM |
|
נושא: כאבים בגב תחתון בזמן מאמץ תאריך: 3/25/2006 10:30:00 PM
מחבר/ת: אייל הייבלום
הי, בזמן עליה ממושכת ומאמץ , אני חש בכאבים בגב התחתון, כאב זה מתפוגג מיד עם סיום העליה או עצירה. האם נורמלי? תודה אייל
|
חזרה לפורום |
|
|