נושא: קשה לענות על כאלה שאלות תאריך: 3/26/2006 8:13:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
זה כמו לשאול את הרופא בטלפון: "ד"ר, כואבת לי הבטן-מה עושים ?" נו, שויינט, כאבי גב ברכיבה נובעים בדר"כ, קודם כל, מתנוחה לא נכונה על האופניים (יושבים נמוך מידי), או/ו בשילוב של שרירי גב תחתון חלשים.
אגב המרכז למחלות זיהומיות פירסם רשימה של סימפטומים של שפעת העופות. אם אתה סובל מסימפטומים אלה, עליך לגשת מייד ולקבל טיפול :
1. חום גבוה 2. בחילות 3. עייפות ותשישות 4. כאבי פרקים 5. רצון בלתי נשלט ל... על שמשות של מכוניות... :p
|