הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2006 11:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מרום גלבוע עם תוכן  אסתמה +שתיה
נושא: אסתמה +שתיה תאריך: 3/26/2006 11:46:00 AM
מחבר/ת: מרום גלבוע

תוך כדי רכיבה אפשר לשתות? כי אמרו לי שזה מכביד על איזה משהו בגוף אז אני רוצה לדעת עם אפשר ממש תוך כדי נסיעה לשתות?

ועוד שאלה...
אם אני אסמתי אז הרכיבה מועילה לי?

תודה... ;)



חזרה לפורום