טקסט הודעת פורום
| 3/26/2006 12:46:00 PM |
|
נושא: מטרת הפורום היא לתת יעוץ בנושא אימונים תאריך: 3/26/2006 12:46:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
מטרת הפורום היא לתת תמיכה לרוכבים המעוניינים לשפר את אימוניהם.
לגבי אסטמה - אתה צריך להתייעץ עם רופא ורק עם רופא.
|
חזרה לפורום |
|
|