הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/26/2006 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שוקי עם תוכן  מספר שאלות
נושא: מספר שאלות תאריך: 3/26/2006 1:02:00 PM
מחבר/ת: שוקי



לגבי טיפים להתאוששות האם מדעית הוכך שגליקמי גבוה עד 30 דקות אחרי אימון לא יגרום להשמנה?

האם לטרוף את כל החטיפים בסוף אימון לא יגרום להשמנה?

לגבי חלבון מתי לאכול אותו אם לא אחרי אימון חשבתי שאז הכי טוב לדחוף חלבון כמו שייקים למינהם?

מזה משקה התאוששות אני שותה מיים בלבד באימון ואחרי זה?

שוקי




חזרה לפורום